Monthly Makers Februari - Nytt tema!

Woho! Äntligen är det dags att släppa månadens tema för Monthly Makers!
Januaris tema som var papper blev en stor hit och vi är superglada att så många var med och skapade,
alla de bidragen hittar ni här.
 
Men nu, nu är det dags för Februaritemat som är Återbruk!! 
Det innebär att jag och alla ni som vill vara med helt enkelt kommer på nåt att Återbruka, återbruk innebär att man gör något nytt av något gammalt och det kan ju vara nästan vad som helst! kläder, böcker, möbler, förpackningar, saker mm you name it!
 
Vi hoppas att minst alla ni som var med på förra temat är med den här månaden med och alla ni som tvekar, gör inte det! bara kör! Det ska bli otroligt spännande att se vad alla hittar på eftersom det är ett så brett tema, jag är peppad som bara den och hoppas att ni är det med!
 
 
För er som inte har varit med förut så går det till såhär:
 
Idag får ni temat för Februari vilket som sagt ovan är Återbruk.
Den 25:e Februari kommer jag att lägga upp mitt bidrag här på bloggen och då lägger du in en länk till ditt bidrag/din blogg i det kommentarsfältet. (eller på instagram via #monthlymakers) OBS! När du lägger in länken till ditt bidrag godkänner du samtidigt att din bild får delas i våra bloggar (givetvis med källhänvisning) och att bilderna får pinnas till vår Monthly Makersboard på Pinterest. Vill du inte detta måste du säga det i samband med att du länkar ditt bidrag, annars utgår vi från att det är ok.
I slutet av månaden/i början av mars kommer jag lägga upp ett samlingsinlägg (liknande det som ni hittade för Januaris tema) på min blogg där man hittar till alla bidrag.
 
Ni hittar Monthly Makers på FacebookPinterest eller på Instagram under #montlhymakers
 
Om ett par dagar kommer jag lägga in ett litet inspirationsinlägg på temat Återbruk här på bloggen och så länge hoppas jag att ni får lite inspiration av lite som jag har återbrukat innan:
 
Oljelampa av en gammal glödlampa
 
 
 
 
Cirkustält och blommor av bok och notpapper
 
 
 Vi som har dragit igång och fixar med Monthly Makers och som kommer hålla i månadernas olika teman är SandraMikaelaJessicaJessEmelieElsaBeatriceBeataAnna MaríaAliciaAgnes och så jag såklart!
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Jessica:

Kommer bli så grymt! Och anslagstavlan är helt amazing!

Svar: Eller hur! Tänk vilken idé och inspirationskälla det kommer vara i slutet av året! :)
inspirami.blogg.se

#2 - - Anna María:

Så himla pepp på månadens tema! Nu kör vi!

Svar: Jag med! woop woop!
inspirami.blogg.se

#3 - - Elsa:

Wihooo! Så pepp nu! Och vilka fina saker du gjort!

Svar: Så himla roligt att alla är så peppade!! Tack! :)
inspirami.blogg.se

#4 - - Ninette:

Vilka fantastiska återbruk du har hittat på! Härligt tema - ser fram emot att delta!

Svar: Tack! det ska bli superkul att se vad alla hittar på :)
inspirami.blogg.se

#5 - - Alicia:

PEPPPPPEEEN! Och du har gjort så tuffa och gedigna återbruk förut - ska bli spännande att se vad det blir av den här månaden :)

Svar: Tack! ja det ska blir superkul!
inspirami.blogg.se

#6 - - Daniella 🌙:

Gud vad kul!!!

Svar: Yes! nu kör vi!
inspirami.blogg.se

#7 - - Maria Ho:

Jättekul! Dina fina återbrukssaker är väldigt inspirerande :).

Svar: Tack! :) kolla in inspirationsinlägget från idag också så kan du få ännu mer idéer! :)
inspirami.blogg.se

#8 - - Tyg och otyg:

Jaaa, mitt favorittema! :)

Svar: Härligt!
inspirami.blogg.se

#9 - - Form&Känsla:

åh, vad inspirerande! Och återbruk är ju ett bra tema, man kan ju använda sånt man ändå har hemma. Blev sugen på att göra en sån fin matta, det skulle vi behöva till badrummet.

Svar: Exakt så tycker jag med! :) det tycker jag absolut du ska göra, så får du bidra med den på Monthly makers februariinlägg den 25:e!
inspirami.blogg.se

#10 - - Choices by Annie:

Så roligt med ett återbrukningstema. Ser fram emot att se alla bidragen den 25:e. Kommer även ladda upp mitt;)

//Annie

Svar: Det tycker jag med! Dte ska bli otroligt roligt att se vad alla har hittat på och superkul att du är med också! :)
inspirami.blogg.se

#11 - - susannesblogg:

Hej! Jag hittade hit tag vare en av mina bloggar jag följer. Temat återbruk är precis det som jag pysslar med. jag har nyligen startat en enskilt företag som jag skapar och säljer återbruks artiklar till dekoration och hobbymaterial. Allt kommer att säljas på min webbshop som öppnar innom kort. Jag driver även kurser med återbruk i fokus om du bor i göteborgs trakten så kan det bli aktuellt. Jag läger mig som följare så jag inte missar utmaningen. adressen till shopen hittar du här PysselQvinnan.se
Susanne

Svar: Vad roligt! Det låter som en superbra grej! Tyvärr bor jag inte kvar i Göteborg, men jag kan tänka mig att intresset för en sådan kurs är stort! Det ska bli roligt att se vad du har hittat på på Monthly Makers återbrukstema :)
inspirami.blogg.se

#12 - - PysselQvinnan:

Hej Igen!
Det blev fel bloggnamn på min kommentar. jag har ju byt till PysselQvinnans blogg.