Härliga dimma!

Och så blev det en sån där härligt dimmig morgon/förmiddag. Jag älskar dimma, det känns på nått sätt som att världen förändras till något annat, den blir annorlunda och lite mer magiskt. Jag blir sugen på att mysa ner mig under en filt, med en kopp te i handen och Sagan om Ringen eller Harry Potter som filmval (sen kommer i och för sig suget att se de filmerna alltid på hösten för min del). Men idag nöjde jag mig med att ta en tur i den magiska världen för att fota lite.
Vill ni se mer bilder från en annan dimmig dag så hittar ni det här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mikaela:

Så många fina bilder! Gillar särskilt den första och den med svanarna och storskarvarna. Jag har velat fota dimma hela hösten, men när det väl ligger på en riktigt tjock dimma så ser jag det först när jag är på väg till skolan och inte har tid att stanna och fota :(

Svar: Tack! Jag gillar verkligen den med kossorna. Visst är det typiskt, där har man verkligen en fördel när man är föräldraledig ;) men det lär ju bli fler tillfällen :)
inspirami.blogg.se

#2 - - ISA:

ibland är dimman faktiskt vacker :)

Svar: eller hur! :)
inspirami.blogg.se

#3 - - scottish moments:

jag älskar hösten, finns inget som slår en riktigt fin eller regnmysig höstdag. Eller dimmig då :)

Svar: jag med! för mig är det är verkligen nåt speciellt med den här tiden på året!
inspirami.blogg.se