Dimmigt och kallt

 Det var otroligt dimmigt igår och jag tycker att dimma är så himla häftigt, spöklikt och dämpande på nått sätt. Sen kan det bli otroligt fina bilder också, som den glada amatör jag är blev jag fotosugen som bara den. Jag höll tummar och tår att dimman skulle vara kvar när jag kom hem från jobbet och visst var den det, så på eftermiddagen blev det en liten tur.
 
 
Först till ett av mina favoritställen som bara ligger fem minuter bort, jag tycker att det är en så härlig plats.  
 
 
Sedan blev det en liten promenad längs skäret med sambon och Miro (våran hund).
 
 
På vägen dit såg jag att det var frost kvar på sina ställen så jag var ju tvungen att stanna och fota lite till på vägen hem.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Sandra Lundin:

SÅÅÅÅ vackert! Helt sjukt. Du behöver inte komma hit, jag kan åka till dig ;)

Svar: Ja det finns några smultronställen här uppe med ;) men sommaren är ju lång vi kanske hinner med båda :D
inspirami.blogg.se