Återbruksinspiration

Hur går det för er med inspiration inför Monthly Makers Återbrukstema? Själv har jag huvudet fyllt med idéer och grejer som jag vill göra, det svåraste blir att bestämma vilken av dem jag ska göra. Men det är ju inte alla gånger så lätt att komma på nåt så jag tänkte dela med mig av lite idéer som jag har hittat. Jag hoppas att det kan ge er lite pepp och inspiration. Har ni missat vad det här med Monthly Makers är så kan ni läsa mer om det här. Det ska bli otroligt kul att se vad alla hittar på!
 
 
Vad sägs om att göra ett armband av en gammal cykelkedja, skulle lätt vilja ha ett sånt gammal bmxare som jag är.
 
 
Supersöt kroklist av leksaksdjur.
 
 
Sängbord av gamla böcker.
 
 
En av mina favoriter! Slipsklänning som bara är så himla snygg!
 
Pennställ av konservburkar.
 
 
Cool lampa av leksaksbil.
 
 
Virkad matta av gamla t-shirtar.
 
 
Badrumshylla av rör och brädor.
 
 
Kuddfodral av stickade tröjor.
 
 
Skålar av spetsdukar.
 
 
Lampa av en glaskaraff.
 
 
Halsband av gafflar.
 
#1 - - Matilda:

Galet fina grejer! Älskar hyllan med rör.

Svar: Visst gör det! Det finns så mycket man kan göra!
inspirami.blogg.se

#2 - - Alicia:

Yessss har också tusen idéer men i vanlig ordning ingenting klart för mig. Det tar sig med tiden! Kul grejer här - några idéer jag känner igen och andra som var helt nya även för mig (jag som trodde jag sett allt, hehe nej).

Svar: Haha ja det brukar ju göra det eller så slutar det med att man gör ett antal olika för att man inte kan bestämma sig :P
inspirami.blogg.se

#3 - - Sandra:

Älskar bokbordet orimligt mycket! Kanske måste göra något liknande :)

Svar: Åh jag med!! det är verkligen superfint!
inspirami.blogg.se

#4 - - Mikaela:

Massa fina grejer! Har ingen aning om vad jag göra än... Gillar lampan mest tror jag, tycker det är så kul att göra lampor :D

Svar: det kommer du nog på, haha jag med, fast just nu har jag hur många lampidéer som helst i huvudet men verkar inte komma till skott och göra nån av dom!
inspirami.blogg.se

#5 - - Jess:

Har inte den blekaste aning om vad jag vill göra än, men det kommer nog :) Gillar de olika inspirationsbilderna du visar, det finns verkligen så mycket att göra på det här temat, både smått och stort.

Svar: Ja men det gör ju det :) Tack, ja det är verkligen ett sånt tema där man kan göra hur avancerat projekt som helst eller hur lätt som helst!
inspirami.blogg.se