Monthly Makers Adventskalender - Mina favoriter

Igår var sista dagen i Monthly Makers Adventskalender, lite tråkigt att den är slut, det har ju varit alldeles underbart att få så mycket bra, fin, rolig och god inspiration under den här månaden. Har ni skapat nått den här månaden?  Det känns som att jag har fått supermånga bra idéer, nu gäller det bara att hitta lite tid till att förverkliga dem också.
I mina luckor delade jag med mig av en Mosskrona och en Vintrig väggdekoration, jag blev verkligen supernöjd med båda två, de blev precis som jag hade tänkt! 
Utöver mina egna så är mina fem favoriter från Monthly Makers Adventskalender dessa:
 
Sandras underbara keramiklyktor
 
Jessicas mysiga moln
 
Anna Marías fina julklappsetiketter (tips för er som inte har slagit in era paket ännu)
 
Agnes dekorativa pappersstjärnor
 
Elsas skira julgranskulor
 
Här får ni hela listan på alla luckorna i adventskalendern:
 

29/11: Mikaela - Adventsljusstake i betong och mässing

30/11: Agnes - Pappersstjärnor
01/12: Beata - Julgranspynt
02/12: Sandra - Ljuslyktor i lera
03/12: Anna María - Julgran av galgar
04/12: Jessica - Moln
05/12: Annica - Mosskrona
06/12: Beatrice - Superglittriga julgranskulor
07/12: Alicia - Lussekattsörhängen
08/12: Jess - Julkort
09/12: Beata - Pakets-piff
10/12: temasläpp hos Alicia
11/12: Elsa - Julgranskulor i spets
12/12: Annica - Vintrig väggdekoration

13/12: Mikaela - Saffransbullar med kardemummafyllning
14/12: Sandra - Stilrent julgranspynt
15/12: Agnes - Den perfekta glasyren
16/12: Alicia - Fulsöt tröja
17/12: Jessica - Hornbroscher av lera
18/12: Elsa - Lakritskola
19/12: Anna María - Julklappsetiketter
20/12: Jess - Glöggtryffel
21/12: Beatrice - Enkel Rocky Road