Monthly Makers träff - en bildkavalkad

Förra helgen var det äntligen dags att träffa de andra i Monthly Makers gänget. Jag ska väl erkänna att jag var lite nervös när jag satte mig i bilen för att åka till Karlsborg (hur sjukt är det inte att det blev billigare för mig att ta bilen än att åka tåg btw). Det blev helt underbara dagar med massor av diskussioner, inspiration, peppning, mat, fina vyer, fniss, djupa samtal mm. Bilden ovan är från vår Instagramsida. Det var alltså AliciaAnna MaríaWildaBeatriceElsaRuth, Jag och Sandra som träffades. Tyvärr kunde inte StinaBeataJessica och Mikaela komma på grund av resor, flyttar och sjukdom, men vi satsar på att alla kan nästa gång :D
 
Nu kommer i alla fall en hel hög med bilder från våra dagar i Karlsborg!
 
Vi började med att fika på Nymans café
 
Så många otroligt fina blyinfattade fönster som Mats har gjort.
 
Förutom caféet så har de också Karlsborgs annex, där vi fick äran att bo.
 
Så här långt från vättern bodde vi alltså <3
 
 
Diskussioner, planering och kreativitet i vårat "konferensrum"
 
 
Utelek
 
och promenader med åtta stycken klickande systemkameror
 
Besök hos Sandra 
 
Och gos med Gösta
 
Jag, Wilda och Anna María gick ut för att fota i soluppgången
 
Så mysigt att se solen gå upp och skina fram mellan träden
 
och spegla sig i vattnet. 
 
Det blev många sånna här bilder.
 
Snödropparna blommade för fullt
 
och även krokusen hade kommit upp.
 
Vi fick också gå in och kolla inne i Mats verkstad
 
Till höger i det röda huset bodde vi, så sjukt mysigt!
 
En liten trädgår binder ihop caféet med verkstaden och annexet
 
Jag fastnade för den här glasregattan som Mats har gjort
 
och inne i verkstaden fanns den här helt underbara förvaringen. 
 
Strax innan jag skulle åka hem, skjutsade jag ut Sandra, Wilda, AnnaMaría och Elsa till fyren och då fick vi syn på en massa blåsippor!
 
och sen var det dags att säga hej då.
 
Tack för en helt underbar helg! <3 <3 <3
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
#1 - - Mikaela:

Ni verkar ha haft det så fint, önskar jag hade kunnat vara med <3

Svar: Det hade vi verkligen, vi saknade er andra, hoppas att vi kan styra upp så att alla kan nästa gång :)
inspirami.blogg.se

#2 - - Sandra:

Så otroligt härliga bilder du tog, Annica! Så lyxigt att ni kom hit allihopa. Känner mig så rik :)

Svar: Tack! Och det var superhärligt och lyxigt för oss att få komma till Karlsborg och Karlsborgs annex :)
inspirami.blogg.se

#3 - - Wilda:

Åh så många härliga bilder! En underbar helg!

Svar: Tack! Visst var det! :)
inspirami.blogg.se