Monthly Makers - Träinspiration

Jag är så peppad på det här temat! Jag har supermånga idéer men har verkligen inte bestämt mig för vad jag ska göra än, så det kanske blir en trä-diy-kavalkad för mig den här månaden ;) Hoppas att ni är lika peppade som jag, jag hoppas att ni hakar på och ser verkligen fram emot att se vad ni alla hittar på!  Här kommer i alla fall lite inspiration som jag har samlat ihop om du inte kommit på något att göra än:
 
 
 
På Monthly Makers Pinterestsida kan du hitta ännu mer inspiration!
 

Vi som driver Monthly Makers är:

AliciaAnna MaríaAnnicaBeataBeatriceElsaJessicaMikaelaRuth,  SandraStina och Wilda

 

I vår Facebookgrupp We are Monthly Makers kan den som vill diskutera aktuellt tema, tipsa, visa, bolla frågor och idéer eller prata skapande i allmänhet, kika in där.

Vi finns också på www.MonthlyMakers.com och på vår vanliga Facebooksida.

 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anna María:

Ja, visst finns det helt sjukt mycket en kan hitta på på temat. Ska bli så kul att se vad alla gör :)

Svar: Jag tycker verkligen att det är ett grymt roligt tema! och håller med fullständigt, det ska bli superkul!
inspirami.blogg.se

#2 - - Jess:

Härligt med inspiration! Är också väldigt pepp på det här temat, har hundra idéer som surrar runt i skallen men borde nog börja få ordning på dem snart så jag kan välja vad jag ska göra.

Svar: eller hur! haha jag med, det är nästan lite svårt att välja vilket man ska göra till MM!
inspirami.blogg.se

#3 - - Wilda:

Så mycket fint! Vill göra magneterna och brickan som bara är för fin! :)

Svar: eller hur! ja de är två av mina favvisar med, magneterna är nog inte så svåra, brickan kan nog dock ta lite längre tid om man ska ha inlägg av annan färg och allt, men det vore ett roligt projekt :)
inspirami.blogg.se

#4 - - Alicia:

Åh jag hade missat det här! Så mycket läckra grejer - trä är ett underbart material. Jag hade verkligen velat göra nåt stort och kraftfullt på det här temat men det blev inte riktigt så, hehe, får spara all lust och inspiration till sommaren och hoppas jag kommer över lite fint färskt virke då. Tänk att kunna göra nåt som brickan längst ner...

Svar: ja det är verkligen häftigt material! haha ja även om mm inte har tema trä i sommar så finns ju materialet kvar ;) det ska bli sjukt kul att se vad alla har gjort imorgon!
inspirami.blogg.se