Monthly Makers Februari - Samlingsinlägg!

Det är så otroligt roligt att det är så många som deltagit i månadens Monthly Makersutmaning och alla har skapat så underbara, smarta och roliga saker! Men det gör ju också att det blir ett vääldigt långt inlägg om man skulle blogga om alla, så jag har valt att blogga om några inlägg och sedan får ni miniatyrer och länkar till de övriga inläggen. Det är väl värt att gå in och kika på alla om du vill ha en enorm inspirationsboost!!
 
När jag kollar på alla bidrag så slår det mig hur mycket man kan göra med olika material och vad många olika tekniker man kan använda för att skapa nya saker, det är så kreativt och bra så jag blir alldeles glad. Jag hoppas att ni får minst den känslan som jag har fått efter månadens tema, inget är omöjligt! Mitt bidrag där jag gjorde grejer av LP-skivor hittar ni här om ni har missat det. Jag tänkte precis som Un Velo förra månaden att jag skulle välja ut 10st bidrag, men även jag fastnade lite extra för 12st, så de kommer här.
 
Stina har gjort sin egen version av Äng vasen från Klong.
 
 
Alicia har klätt om en lampa och gjort det till en muminlampa.
 
 
Anna María fixade till en sängavel av en bordsskiva.
 
 
Malin förvandlade kompostgaller till ett soffbord.
 
 
Elsa Maria gjorde också en lampskärm, fast av dukar.
 
 
Lisilo vek bokmärken av papper.
 
 
Sandra tog en ampelkruka och lite annat och gjorde om till en fruktskål.
 
 
Jenny gjorde egna stämplar av vinkorkar.
 
 
Siri virkade en färgglad matta av tyg från kläder. 
 
 
Sara sydde mössor av gamla t-shirts.
 
 
Annie förvandlade olika glas till ljusstakar
 
Hanna fixade ett halsband av garn från en t-shirt.
 
 
Men missa för all del inte alla de här andra bidragen!
 
    
 
 
  
 
 
   
 
     
 
   
 
 
     
 
 
      
 
 

 

 
 
       
 
 
      
 
 
     
 
 

Och som vanligt hittar ni Monthly Makers på FacebookPinterest eller på Instagram under #montlhymakers

Vi som håller i Monthly Makers projektet är:
SandraMikaelaJessicaJessEmelieElsaBeatriceBeataAnna MaríaAliciaAgnes och så jag såklart! 

Kom ihåg att kika in på Anna Marías blogg den 10:e Mars för att få reda på vad den här månadens tema är!

 
 
  
 
 
#1 - - Mikaela:

Så otroligt vackra saker folk har skapat! Min favorit är nog Stinas ängsvas, helt fantastisk!

Svar: Ja, jag är totalimpad! den ligger i min topp också, superfin!
inspirami.blogg.se

#2 - - Alicia:

HURRA! Alltså det här projektet handlar ju verkligen om processen och att få en bättre relation till sitt skapande men vilket RESULTAT sen! Helt otroliga grejer vi gjort! Fan vad mäktigt :D

Svar: ja det är helt underbart! :)
inspirami.blogg.se

#3 - - Jess:

Så fantastiskt mycket fint och påhittigt! Jättekul att se alla olika bidrag, det är ju verkligen ett brett tema och det syns :) Inspirerande!

Svar: Ja jag tycker det verkligen kommer fram hur mycket olika grejer man faktiskt kan göra! :)
inspirami.blogg.se

#4 - - Beata:

shit va folk skapat!

#5 - - Sandra Lundin:

Det bara bubblar av glädje i mig när jag ser allt fint som alla gör. Är så glad att vi drog igång det här projektet. Kan vara det bästa med hela året :D

Svar: Åh jag kan bara hålla med! Är så glad att jag fick vara med och greja med det här! Det håller verkligen kreativiteten flödande, jag tänker redan på nästa tema haha
inspirami.blogg.se