Monthly Makers

Idag startar ett projekt som jag har fått möjligheten att vara med att rodda lite med. Vi är 12 olika bloggare som håller i detta och vi kallar det för Monthly Makers.
 
Monthly Makers är en kreativ utmaning som kommer pågå under 2015 (till att börja med). Det är ett sätt att dels sprida inspiration och idéer och dels utmana sig själv i sitt eget skapande. Det är öppet för vem som helst att vara med delta.
 
Varje månad kommer ett nytt tema presenteras av just den månadens värd och utifrån det temat skapar man något helt enkelt. Den 25:e kommer månadens värd presentera sitt bidrag i sin blogg och i kommentarsfältet till det inlägget postar du länken till det du själv skapat (eller på instagram via #monthlymakers).
 
Under dagen idag kommer det första temat komma ut på Emilies blogg Un Vélo. För att hålla koll på vad som händer gå in och följ oss på Facebook.
 
Man kan vara med en månad, på de teman man gillar eller för största möjliga utmaning på alla teman, det är upp till dig! Det kliar i alla fall i mina fingrar att få sätta igång!
 
Vi som fixar med det här och som kommer hålla i månadernas olika teman är SandraMikaelaJessicaJessEmelieElsaBeatriceBeataAnna MaríaAliciaAgnes och så jag såklart!
 
#1 - - Mikaela:

Hurra vad kul det kommer bli!

#2 - - Alicia:

Wiiiiiie! Nästan löjligt pepp! Jag ska ha gäster ikväll men funderar på att bara ställa in allt och göra makeriverkstad av matbordet. Go go go!

#3 - - Jessica:

Alltså jag vill också ha makeriverkstad typ resten av månaden nu! :D

#4 - - Beatrice:

Så himla pepp! Spenderar all tid på pinterest just nu ungefär!

#5 - - Annica:

Ja men eller hur!! det är ju sjukt roligt det här, jag är också superpeppad och letar inspiration typ överallt! :D