Monthly Makers April - Tändstickor

Månadens tema var verkligen en utmaning för mig, jag tyckte att det var svårt att komma på vad jag skulle göra som inte kändes som ett projekt som skulle ta flera dagar. Nu har vi ju också en liten bebis som tar mycket tid och energi här hemma, så jag var inte ens säker på att jag skulle hinna eller orka vara med denna månad. Jag fick i alla fall ett ryck häromdagen och satte mig ner utan att egentligen veta vad jag skulle göra och det hela resulterade i några geometriska figurer som inte blev helt tokiga ändå. Jag har helt enkelt använt mig av tändstickor (mest den stora varianten), limpistol och lite sprayfärg.
 
Den här månaden är det ju Elsa som är månadens värd, så glöm inte att gå in och länka till erat alster i kommentarsfältet hos henne!
 
 
Som vanligt hittar ni Monthly Makers på FacebookPinterest eller på Instagram under #montlhymakers
 
Vi som håller i Monthly Makers projektet är:
SandraMikaelaJessicaJessEmelieElsaBeatriceBeataAnna MaríaAliciaAgnes och så jag såklart!
 
 
 
 
#1 - - Silje:

Geomeriske figurer er jo veldig fine som interiør, så jeg synes dette er et kjempetøft bidrag med fyrstikker som tema! :)

Svar: Visst är det! :) tack!
inspirami.blogg.se

#2 - - Stina - Tillvaron.se:

Men så läckra! Det var ett väldigt knepigt tema denna gång men du lyckades ju galant :)

Svar: Tack! Ja visst var det!
inspirami.blogg.se

#3 - - Mikaela:

Superfina blev de!

#4 - - Ida:

Åh, men wow vad häftiga!

#5 - - Alicia:

Kul och helt annorlunda! Vääldigt läcker som garndisplay :)

#6 - - Vajb:

Så coola!

#7 - - Form&Känsla:

Snygga, lätta och eleganta!

#8 - - Katarina:

Nu gav du mig en idé till min arbets/skaparhörna. Härligt det här med så många olika infallsvinklar på temana.

Svar: Härligt! alltid kul att höra att det man gör inspirerar någon annan! :)
inspirami.blogg.se