Vintermys

I morse hade vi nog den första riktigta frosten för i år, när jag kom ut genom dörren så var det vitt av frost överallt och det kändes så mysigt på nått sätt (förutom att jag hade glömt sätta i sladden till motor/kupévärmaren så jag fick skrapa rutor). Jag har väldigt blandade känslor inför senhösten och vintern. Samtidigt som jag verkligen inte tycker om kylan och det blöta och slaskiga (som ofrånkomligen uppstår vid den här tiden, där jag bor i alla fall). Så är det ganska mysigt att mörkret kommer och man tänder massor av ljus, kanske en brasa och myser ner sig under en filt med en bra bok och en kopp te.

Idag tänkte jag tipsa om ett gäng stora lyktor som är perfekta för lite mysstämning hemma. Jag gillar stora lyktor och de här är mellan 20cm och 90cm.

1. Bloomsburybarn: Lykta antik koppar H62cm 2. Vitvitarevitast: Lykta gjutjärn H39,5cm 3. Rusta: Hurricane H26,5cm 4. CDON: Lykta rep H31cm 5. Porthouse: Trälykta stor H90cm 6: Mio: Aurora H52cm 7. Ljungbergs: Lysekil H54cm 8. Ilva: Jaipur H44cm
 
 
 
och här kommer några fler...
 9. Mywhitecountryhouse: Lykta Charles H29cm 10. Mio: Kingston H28cm
11. Kardemumma: House doctor star stor H35cm 12. Ilva: Pillars H27cm 13. CDON: Stor lykta 3-pack H87cm, H60cm och H40cm 14. Kardemumma: Bloomingville lykta graphic H20cm
15. Vitvitarevitast: Lykta H60cm 16. Vitvitarevitast: Lykta stor H53cm
 
#1 - - Sandra Lundin:

Älskar verkligen den första! Släng upp ett fotoinlägg också sen har du ju alla komponenter färdiga, det här blir hur bra som helst :) Nästa vecka får du vara med som tips hos mig!

Svar: Ja visst är den superfin! (och kostar desvärre därefter). haha vad bra för det kommer ett fotoinlägg idag :D så då är jag på rätt spår med andra ord ;) Det vore superroligt! Tack!
inspirami.blogg.se