Påskdekorationer

Helgen i Karlsborg med monthly Makersgänget var sjukt rolig, inspirerande, peppande och produktiv, men det tänkte jag att ni ska få läsa om i ett annat inlägg. Det känns som att det verkligen boostade bort min internettrötthet i alla fall och igår styrde jag upp lite påskdekorationer här hemma. 
 
Det blev en lite dekoration med betongäggen som jag gjorde för några år sedan
 
och i "äggskals"krukan jag gjorde förra året blev det en liten plantering
 
Glaskupan fick några inneboende i form av det stora betongägget och lite fjädrar jag har hittat ute.
 
 
För nästan en vecka sedan tog jag in lite kvistar från trädgården också, äppelkvistar, syren och fläder och nu börjar framförallt syrenkvistarna bli gröna (det är ju nästan så att man tror på att det är vår snart). Jag pyntade med några små prydnadsägg för att få lite påskfeeling där med. 
 
 
Vill ni ha lite mer påskinspiration så finns det inspirationsinlägg hos AnnaMaría, Sandra och Alicia, kolla också in Elsas artikel om påskpynt på ElleDecoration, den hittar ni här!
#1 - - Mikaela:

Så fint! Jag brukar typ aldrig påskpynta men det här var ju riktigt fint, så vill jag också ha det!

Svar: Jag tycker inte att man behöver overdo it med tusen tuppar och en massa fjädrar, lite gör så mycket det med :)
inspirami.blogg.se

#2 - - Wilda:

Så himla fina saker! Och vad glad jag blir att helgen hjälpte mot internettröttheten. Jag fick också en boost!

Svar: tack! Jag med, det var så roligt att träffa er alla! :D
inspirami.blogg.se

#3 - - Maja:

Fina dekorationer! Dåligt med sånt hos oss men ett påskris har jag fått till i allafall. :-)

Svar: Tack! Man gör ju bara det man känner för och det här är i stort sett allt jag har så det är inte så mycket totalt sett hos mig heller. :)
inspirami.blogg.se