God Jul

Jag vill önska er alla en riktigt fin Jul!
(och bjuder på en mysig tomte-Wincent, det här är en av mina favoriter av fotona från när vi var i Stockholm häromveckan, han ser så himla busig ut :) fler foton hittar ni här!)
 
Foto: Emma Grann
 
Oavsett hur du firar (eller inte firar) så hoppas jag att du spenderar dagen precis som du vill. Det finns ju faktiskt inga regler, för mig handlar det om att vara tillsammans med släkt och familj, äta gott och ha det allmänt trevligt :) (det slog mig just att för runt 7-8år sen var inte svaret riktigt desamma haha).
 
Det blir ju Wincents första jul i år med, det kändes jätteskumt när jag slog in hans julklappar och skrev under med mamma och pappa på etiketten. Min första jul som mamma helt enkelt, galet, roligt, mysigt och alldeles alldeles underbart ;)
#1 - - Mikaela:

Gulligaste julkortet! God jul på er!

Svar: Eller hur ;) Tack!
inspirami.blogg.se