Höstdekoration inne och ute

Jag tycker att hösten är ganska mysig och det är så härligt att naturen har så mycket fint att bjuda på. Jag var ju och plockade kastanjer hemma hos mina föräldrar för ett tag sedan och så gjorde det här kastanhjärtat, men jag hade rätt mycket kastanjer kvar efter det. 
Lite av dem använde som dekoration kring ett ljus, superlätt och enkel dekoration. När jag var på blomsterlandet sist hade de även lite prydnadspumpor, och en fick hamna inne.
 
Medan de andra två fick sällskap av lite ljung, gran och bark utomhus. Det är så fint med höstfärgerna som verkligen står ut mot allt det gråa! Nätkorgen klädde jag in med mossa på insidan så att jorden håller sig kvar.
 
Jag hade fortfarande kastanjer kvar och fick då för mig att göra en höstkrans. Olas kommentar på det hela var något i stil med att det bara var en ursäkt för att ha en julkrans lite tidigare haha
Men jag tycker allt att den är mer höstig än julig.
 
 
 
 
#1 - - Mikaela:

Jättefint! Gillar verkligen dörrkransen!

Svar: Tack! jo den blev ganska bra till slut ;)
inspirami.blogg.se

#2 - - Stina - Tillvaron.se:

Superfint! Det är ju så himla härligt att pyssla och göra det ombonat hemma under hösten och vintern :)

Svar: Tack! Ja visst är det! :)
inspirami.blogg.se