Monthly Makers Maj

Woop woop! Ni har väl inte missat att temat för Monthly Makers är Magi och att månadens värd är Jessica!? Kolla in på hennes blogg, läs om månadens tema och kolla in vad hon gjort på temat tidigare för att få lite inspiration! Även hos Alicia och Beatrice hittar ni inspirationsinlägg och Sandra har skrivit om kreativa projekt i sin blogg!
 
Jag tycker temat är superroligt men jag har verkligen inga idéer alls just nu och inte så mycket tid att skapa på heller, jag hoppas att jag kan hinna komma på och fixa något den här månaden med och jag hoppas att DU också är med och skapar!
 
Här hittar ni samlingsinläggen på tidigare teman:
 
Januari - Papper
Februari - Återbruk
Mars - Lera
 April - Tändstickor
 
För er som inte har varit med innan så är Monthly Makers en kreativ utmaning som kommer pågå under 2015 (till att börja med). Det är ett sätt att dels sprida inspiration och idéer och dels utmana sig själv i sitt eget skapande. Det är öppet för vem som helst att vara med delta.
 
Den 10:e varje månad kommer ett nytt tema presenteras av just den månadens värd och utifrån det temat skapar man något helt enkelt. Den 25:e presenterar månadens värd sitt bidrag på sin blogg och i kommentarsfältet till det inlägget postar du länken till det du själv skapat (eller på instagram via #monthlymakers).
 
Man kan vara med en månad, på de teman man gillar eller för största möjliga utmaning på alla teman, det är upp till dig!
 
Som vanligt hittar ni Monthly Makers på FacebookPinterest eller på Instagram under #montlhymakers

Vi som håller i Monthly Makers projektet är:
SandraMikaelaJessicaJessEmelieElsaBeatriceBeataAnna MaríaAliciaAgnes och så jag såklart!

 
 
#1 - - Matilda:

Det ska bli så kul att få se vad alla har hittat på!
Tyvärr är jag mitt uppe i en flytt så jag har inte mina saker på plats för att få ihop något!

Svar: Det är alltid så roligt att se vad alla skapar tycker jag! Blev det något för dig förra månaden? Här var det totalt stiltje, lite för mycket annat som tog tid, men nu har jag laddat om inför Junitemat!
inspirami.blogg.se

#2 - - Matilda:

Jag fick faktiskt till något halvbra ändå! :)
Man tager vad man haver!

http://emmamatildahoglund.blogg.se/2015/may/monthly-makers-magi.html

Svar: Blommorna blev ju superfina!
inspirami.blogg.se