Monthly Makers - Inspiration

Som ni kanske har sett på Elsas blogg så är ju månadens Monthly Makerstema tändstickor, åh vad svårt tänker jag direkt! vad kan man göra med tändstickor liksom...men efter lite googlande och funderande så insåg jag att man kan ju göra hur mycket som helst. Jag tänkte dela med mig av några helt underbara grejer som jag har hittat som kanske kan ge lite inspiration till vad man kan hitta på. Vissa av grejerna kan i alla fall jag bara drömma om att försöka mig på, men man kanske kan göra nåt i lite mindre skala. Klicka på bilderna för att komma till källan. 
 
Ryan och Trevor Oakes har bland annat gjort den här domen/skålen
 

Hos Pei-San Ng hittar vi den här fågeln.
 
 
Eiffeltornet av Ronald Remsberg
 
 
Streetsko av Pei-san Ng
 
 
Väggkonst renar av Jay Wilson, som i och för sig är gjorda av tändstickor och tandpetare.
 
 
Men man behöver ju inte göra nått supersvårt, Malin på Inramad Inredning har gjort vimplar till Cupcakes.
 
 
Charlie Chaplin av David Mach
 
Dollartecken av Pei-San Ng
 
 
Körsbärsträd av Erik Plambeck som han sedan eldade upp, kolla på videon nedan:
 
 
 
Som vanligt hittar ni Monthly Makers på FacebookPinterest eller på Instagram under #montlhymakers
 
Vi som håller i Monthly Makers projektet är:
SandraMikaelaJessicaJessEmelieElsaBeatriceBeataAnna MaríaAliciaAgnes och så jag såklart!
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Alicia:

Häftiga grejer! Så coolt och tredimensionellt och SVÅRT men jag har början på en idé hum hum hum.

Svar: Eller hur! tyvärr är de flesta grejer jag lagt ut långt över min nivå är jag rädd :P och nu med en liten bebis hemma så blir det nog inte så avancerade projekt till en början.
inspirami.blogg.se

#2 - - Elsa:

Så himla bra inspo! Det här kommer bli skoj! Heja oss!

Svar: visst kommer det bli kul, jag är så himla nyfiken att få se vad alla hittar på! :)
inspirami.blogg.se